کد خبر : ۲۲۱۸۵۷ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ساعت ۰۴:۴۴

مدیر توزیع نیروی برق دزفول:
هر دوماه، یک روستای محروم دزفول برقدار می شود/ لزوم پرداخت مطالبات اداره برق برای تداوم خدمت رسانی

مدیر توزیع نیروی برق دزفول گفت: هر دو ماه یک روستای محروم دزفول برقدار می شود که برای تداوم این امر نیازمند پرداخت مطالباتمان از ادارات هستیم.

 هر دوماه، یک روستای محروم دزفول برقدار می شود/ لزوم پرداخت مطالبات اداره برق برای تداوم خدمت رسانی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، محسن نمازی فر پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه پیگیری مطالبات اداره برق دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پهناوری شهرستان دزفول به اندازه 93 درصد از مساحت استان البرز است.

وی بابیان اینکه برق مصرفی ایام تابستان در دزفول بیشتر از برق مصرفی 10 استان کشور  است، افزود: این امر لزوم سرمایه گذاری در حوزه صنعت برق را افزایش می دهد تا بیش از این دچار نوسانات و قطعی های برق نشویم.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول بااشاره به وجود 11 ایستگاه برق دراین شهرستان، گفت: با پیگیری فرمانداری دو سرمایه گذار برای احداث نیروگاه های برق در دزفول اعلام آمادگی کرده اند که بااجراي این دو نیروگاه قطعا شاهد تحول عظیمی در حوزه برق خواهیم بود.

نمازی فر بیان کرد: این استعداد در دزفول وجود دارد که زیرساخت های عظیمی در حوزه برق آن ایجاد شود بنابراین باید نسبت به سرمایه گذاری در حوزه برق دزفول تلاش جدی تری صورت بگيرد.

وی عنوان کرد: سال گذشته باپيگيري های صورت گرفته، 200 میلیارد ریال  اعتبار به بخش برق دزفول اختصاص یافت که حدود 40 میلیارد ریال ازاین اعتبار صرف برق رسانی به نقاط کوهستانی و محروم شهرستان بویژه بخش احمدفداله شد.

تداوم برق رسانی به مناطق محروم
نمازی فر بااشاره به تداوم عملیات برق رسانی ها به مناطق صعب العبور دزفول، لازمه این امر را وصول به موقع مطالبات توزیع برق شهرستان دانست.

وی اضافه کرد: درحال حاضر هر دو ماه یک روستای محروم دزفول از نعمت برق بهره مند می شود که برای این امر هزینه و تلاش های زیادی از سوی پرسنل صورت می گیرد.

نمازی فر توضیح داد: در حال حاضر بخشی از بدهی های دولت و یارانه ها از طریق پرداختی های برق تامین می شوند ازسویی درصد  حقوقی که به پرسنل اداره برق داده می شود با درصد وصول مطالبات رابطه برابری دارد به گونه ای که درصورت عدم پرداخت هر یک درصد از مطالبات این مدیریت، 20 درصد از حقوق پرسنل که شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند کم می شود.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول تاکید کرد: خدمات اداره برق لحظه ای است ازسویی ما روزانه با مشکلات متعدد از جمله سرقت های برق مواجه هستیم که تمامی این موارد نیازمند هزینه و وصول مطالبات هستند که درصورت عدم تحقق این مهم، خدمت رسانی به مردم با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

نمازی فر با تاکید براینکه مدیریت توزیع برق دزفول بشدت تحت فشار است و برای پرداخت حقوق پرسنل خود نیز با مشکل مواجه شده، گفت: مدیریت برق دزفول از 11 اداره و سازمان در این شهرستان طلب دارد که در این میان سهم اداره جهاد کشاورزی 426 میلیون تومان، راه و شهرسازی 50 میلیون تومان، مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد بیش از 200 میلیون تومان، اداره فرهنگ و ارشاد 49 ميليون تومان، اداره اوقاف 47 میلیون و اداره محیط زیست نیز 30 میلیون تومان است.

وی همچنین میزان طلب مدیریت برق دزفول از شرکت نفت را نیز 93 میلیون تومان دانست و با اشاره به چندین طلب دیگر از نبود نمایندگان و مدیران اين ادارات مربوطه در جلسه انتقاد کرد.

به گزارش دز ان ان، در این جلسه  برخی مسئولان حاضر قول مساعد دادند که ظرف چند هفته آینده بدهی های خود به اداره برق شهرستان را پرداخت کنند ضمن اینکه مصوب شد تا سایر ادارات بدهکار که در جلسه حاضر نشده اند نیز در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.

برچسب ها: محسن نمازی فر مدیر توزیع نیروی برق دزفول